The Last Beyond
In the middle of the Great Depression, families were thrown off their land, forced to adapt and create new lives or perish. When the bank forecloses on the family ranch, Stratton Eiseley must forge a new path out west in the harsh, unforgiving lands of Montana. Struggling to survive he forges a bond with local natives – Joe Running Elk and Flying Bear, but when tragedy strikes again, they must fight to survive and find an inner strength to save themselves from old enemies.