The Last Sentinel
They were the perfect soldiers to protect civilization-until the drone police became the perfect enemy. With little hope left for mankind, Tallis, an electronically enhanced soldier, rescues a rebel beauty from a failed resistance mission. A force to be reckoned with, she will learn to fight and think like a machine for the final battle to save the human race.