The Last Warrior
A new era is about to begin in Eastern Europe. Scythians, the proud warriors, are all but gone and most of the few remaining descendants have become ruthless mercenary assassins. Lutobor, is a soldier with a difficult task at hand. He becomes involved in intertribal conflicts and sets off on a perilous journey to save his family. His guide is a captive Scythian by the name of Weasel. Lutobor and Weasel are enemies, they pray to different gods, but must embark on this torturous journey together. They brave the treacherous wild steppes, moving toward the last haven of the Scythians, to what seems to be their inevitable demise…….