Rude and racy, The Layover is this year’s must-see comedy! Single and jobless, Meg (Kate Upton – The Other Woman) and Kate (Alexandra Daddario – Baywatch, San Andreas) are in a rough patch. Desperate to escape, they book a last minute getaway but their plans for rest and relaxation are derailed when a storm reroutes their flight to St. Louis. Holed up in a lifeless hotel whilst they wait out the storm and in need of entertainment they befriend fellow passenger, Ryan, a tall, blonde fireman. The pair suddenly find that their vacation has turned into an all-out competition for his attention. The flight may be off but the fight is on!