The Living Wake
A dark comedy which chronicles the final day in the life of self-proclaimed artist and genius, K. Roth Binew. Binew is a dreamer who elevates his drab and somewhat pitiful existence into a personal mythology. For his final day K. Roth Binew enlists his best friend, the unrecognized poet and biographer Mills Joquin to chronicle his final hours.