The Lost Girls
Four generations of Darling women deal with the aftermath of their adventures with Peter Pan in Neverland. Like her grandmother and her mother Jane before her, Wendy must escape Pan's hold on her and the promise he desperately wants her to keep. As her daughter, Berry, comes into Peter's orbit, Wendy must fight to save her relationship with her daughter while reconciling her legacy.