The Lost Salmon
The iconic Chinook Salmon are faced with extinction in many river systems of the Pacific Northwest. Thanks to recent scientific breakthroughs, a new genetic discovery could aid in their recovery. Once teeming in the millions and a sacrament for the oldest civilizations in the Americas, time is running out for this genetically distinct wild salmon.