The Mechanic
Arthur Bishop is a ‘mechanic’ - an elite assassin with a unique talent for eliminating targets with deadly skill and total emotional detachment. But when his mentor and friend Harry is murdered, Bishop takes on a personal assignment to track down his killers. As Harry's son Steve emerges with the same vengeful goal and intense determination to learn Bishop's trade, the two go together in search of their mark. But as deceptions start to surface, things are not quite what they seem and those sent to fix the problems, soon become the problems themselves.