The Mindfulness Movement
The Mindfulness Movement profiles the growing number of people who believe mindfulness - a peaceful quality of attention anyone can develop by simply focusing on the present moment in a non-judgmental way – is the key to creating a healthier, happier world. Featuring Deepak Chopra, Jewel, Dan Harris, Jon Kabat-Zinn, Daniel Goleman, Sharon Salzberg, George Mumford, Bill George and more.