The Mind's Eye
Zack Connors and Rachel Meadows were born with incredible psychokinetic capabilities. When word of their supernatural talents gets out, they find themselves the prisoners of Michael Slovak, a deranged doctor intent on harvesting their powers. After a daring escape, they are free from his sinister institution, but the corrupt doctor will stop at nothing to track them down so that he may continue to siphon their gifts for his own use.