The Misfits Club
Valeria (Charlotte Vega) is a young woman who has just moved to Madrid with her mom after her parent's divorce. After getting into a fight with another student on the first day at her new school, Charlotte is forced to attend after school group counseling sessions with other students in the school. The group quickly become friends. Over the course of the school year Valeria embraces her new life in Madrid while she and her friends let go of their insecurities.