The Missionaries
Lambert is a sex addict. This cost him his job as a pilot but he now works as a couples therapist. Judith is simply a nymphomaniac who loves to sleep with whoever she likes. Back in her uncle's house, Judith finds work as Lambert's apprentice and her attraction is immediate. The more Judith tries to seduce him, the more Lambert wants to build a healthy non-sexual relationship with her.