The Model
Sundance winning director Mads Matthiesen’s second feature film THE MODEL is set in the Parisian fashion industry, starring fashion model and feature film debutant Maria Palm and Ed Skrein (GAME OF THRONES, 2013; TRANSPORTER REFULED, 2015; DEADPOOL, 2016). When emerging fashion model Emma gets a chance to pursue her dream of becoming an international top model, she leaves her everyday life in Denmark behind, and moves to Paris. At a photo shoot in her new hometown, she meets the attractive photographer Shane White and they fall in love. But their relationship soon turns into a dangerous obsession for Emma.