The Moment
As her arena tour debut looms, a pop star (Charli xcx) finds herself caught inside the afterglow of a breakout summer — where ambition, ego, and industry excess collide. Directed by Aidan Zamiri, The Moment is a sly, self-aware backstage satire that captures the thrill of momentum, and the mounting pressure of what it costs to stay on top.