The Mountain Within Me The Mountain Within Me
After suffering a catastrophic and almost fatal spinal cord injury, professional rugby player Ed Jackson's world changed forever. THE MOUNTAIN WITHIN ME follows Ed's journey on his recovery as he achieves the mental and physical heights of Snowdonia, the Alps and Himalayas to the life-altering challenges closer to home.