The Navigator
In this hilarious comedy, Keaton and his sweetheart are cast adrift on a deserted ocean liner. The ship finally runs aground on a desert island where the two unfortunates are chased by cannibals. A box office success, THE NAVIGATOR is also one of Keaton's most revered films.