The Neanderthal in Us
He was said to be the "First European", our mystic brother out of the ice age. Nobody knows exactly, why he disappeared 30. 000 years ago. It was in 1856 when the first bones of this prehistoric man where discovered in Germany. Since that time the Neanderthal is surrounded by mystery. How much of him does still exist inside us?