The Old Oak
From Ken Loach, the award-winning director of 'The Wind That Shakes The Barley' and 'I, Daniel Blake' comes a film which Time-Out is calling 'A film as fired up and human as any you'll see this year!". Local tensions arise in a small town following the arrival of Arab refugees in this gritty UK drama in which anti-immigrant discrimination and scenes of threatening behaviour are balanced by criticism and challenge.