The Once and Future Smash
Featuring interviews with dozens of horror icons, this hilarious "Spinal Tap of horror" mockumentary follows the fierce rivalry between legends Mikey Smash and William Mouth as they vie for the role of Smash-Mouth in the reboot of the lost 1970 cult classic, End Zone 2. This ingenious film is a must-watch for horror fans and mockumentary enthusiasts alike.