The Outer Wild
In this post-apocalyptic frontier western, mankind has given way to a new breed of beast, mutated from man. The survivor Laura may be the cure to these mutations but she flees to save herself. Aided by a hunter sent to catch her, she braves the dangerous unnatural wilderness in order to find a fabled refuge of freedom — and only there will she discover the fate of humanity at the end of the world.