The Pantry Ghost Documentary
This real life ghost experience has swept the paranormal community with over 40 million views online and worldwide coverage. A California family filmed strange occurrences in their home. we investigated to get the full story and never before seen footage of the first documented spirit entity ever captured on film. Start the Documentary at 11:55 PM and enjoy The Pantry Ghost Documentary experience.