The Perfect Guy
After a painful breakup, successful lobbyist Leah Vaughn (Sanaa Lathan) jumps into a passionate relationship with a charming stranger (Michael Ealy). When her ex-boyfriend (Morris Chestnut) resurfaces in her life she has to figure out who she should trust and who she should fear.