The Phantom Thief
When some valuable gems are heisted, Chester Morris, as reformed thief Boston Blackie, is hot on the trail. He follows the clues to a medium with shady methods and wraps up the case. Also features Jeff Donnell as Anne Duncan and Richard Lane as Inspector Farraday.