The Pilot:A Battle for Survival
Based on a true story: in 1941, a WWII pilot crash-lands deep in enemy territory. Seriously injured, he must battle hunger, extreme cold, and wild animals—all while evading Nazi soldiers—if he is ever to make it home alive.