The Pilot
Daniel, a drone pilot in Mali, conducts a military operation for which he is tracking down the head of a jihadist network with his team. He finds himself in the middle of a terrible dilemma when he has to make a choice between his duty, the protection of his men in the field, and his family, taken as hostages by terrorists and might get executed if he refuses to cooperate.