The Pink Cloud
A toxic and mysterious pink cloud appears across the globe, forcing everyone to stay home in lockdown. Giovana finds herself stuck at home with a man she just met, leaving them strangers at first. As years of shared lockdown pass, they make the effort to act as a couple. While Yago is living in his own utopia, Giovana feels her life has changed in a way she never expected, feeling trapped inside.