The Professional
French secret agent Joss Baumont is sent to an African country to kill its president. However, at the last moment the political situation changes and the French secret service turns him into the African authorities, and he is sentenced to a long-term imprisonment. After the daring escape, Joss returns to France and deliberately informs his former chiefs of his presence, promising them to kill the president who has just arrived for an official visit.