The Put Chutney Show
Chennai's very own comedy brand 'Put Chutney' is now back with a brand new live stand-up show. The funny minds behind the 2015 viral YouTube sensations. What if Batman was from Chennai? Rajiv Rajaram, Aswin Rao and Balakumaran are going back to their stand-up roots to deliver a unique experience with their quirky tongue in the cheek humour.