The Razor's Edge
Bill Murray stars in this adaptation of the classic novel by W. Somerset Maugham of a World War I veteran disillusioned by jazz-age values. He breaks off his engagement to Isabel (Catherine Hicks) and sets out on a journey that takes him through the trenches of WWI, the Himalayas of India, and Paris.