The Returned
The Returned is set in a post-zombie world where a treatment called the “Return Protein” can stop the spread of the virus, but cannot cure it. With daily injections, the Returned are able to live relatively normal lives, but with brutal attacks at the hands of Anti-Return groups and rumors that protein stock is running low, the world is again on the brink of chaos. In the midst of this turmoil are Alex and Kate, a young, successful and enviable couple that are hiding a long held secret - Alex is Returned. Suspicious of a government order for all the Returned to report to a secure medical facility ‘for their own safety’, the couple flees, taking with them all the doses of “Return Protein” they have. Now in a race against the clock and with few places to turn, they must face their worst fears and come to grips with the reality that if they are neither human nor zombies, what exactly are the Returned?