The Revenge of Frankenstein
Baron Frankenstein joins forces with a small town German doctor in his latest and most terrifying experiment. They create a monster out of bits and pieces of several bodies, including the brain of a dwarf. Something goes amiss as the monster turns into a cannibal and must be destroyed.