The Rewrite
Keith Michaels, an academy award winner for his screenplay for the movie "Paradise Misplaced", now faces the challenge of being rejected in Hollywood. To get a breakthrough he is forced to take the job he most hates, teaching. The assignment is at a college is far from his comforts and could possibly take him to a new life.