The Ring Thing
When Sarah accidentally proposes to her girlfriend in Provincetown, she finds herself at odds with her partner's expectations of their future. The mixup sends both women on different journeys of marital exploration. Sarah, a documentary filmmaker, begins interviewing same-sex couples in an attempt to overcome her fear of divorce. Kristen, who's ready to tie the knot, sees a future version of her life with Sarah where career and passion threaten to pull the women apart.