The Secret of NIMH 2: Timmy to the Rescue The Secret of NIMH 2: Timmy to the Rescue
The rats and mice, made intellectually superior in the original Secret of N.I.M.H., return to Thorn Valley to groom their destined leader - young Timmy Brisby.