The Settlers
Since Israel's decisive victory in the 1967 Six-Day War, hundreds of thousands of Israeli citizens have made their homes in the Occupied Territories of the West Bank. With unprecedented access to pioneers of the settlement movement and a diverse group of modern-day settlers, religious and secular alike, The Settlers is a comprehensive exploration of the controversial communities that exert inordinate influence on the sociopolitical destinies of Israel and Palestine.