The Shadow Side
Laura meets punctually every night with her friends in a group chat in which they explain their feelings after long days of confinement. Through the images that appear, they realize that there is something in Laura's house that is not entirely normal. Soon, she herself will realize that, despite herself, she is not entirely alone.