The Shoplifting Pact
After being home-schooled for the past few years, Sky can't wait to get back into the traditional high school experience and make some new friends. But, when her new gang seem to prefer shoplifting to hanging out, Sky soon begins to wonder whether she's fallen in with the wrong crowd.