The Sign
Major scientific discoveries, rising geopolitical tensions and significant astronomical events are pointing to a potentially catastrophic world event. "The Sign" follows the lives of real people following signs to the end of the world on Sept. 23, 2017. The documentary looks into the risks people are willing to take and the necessary steps to survive the end.