The Sleeper
The presence of a strange old lady at Violet Moon's séance awakens a spirit she hoped would sleep forever and her plots and plans to keep the past from catching up with her become more and more outrageous. Sinister sibling rivalry, bitter jealousy, clandestine passions, ghostly revenge and murderous intentions conspire to create a complex thriller with chilling psychological implications.