The Spy Who Came in from the Cold The Spy Who Came in from the Cold
Refusing to take a desk job, British agent Alec Leamas Richard Burton instead opts to launch the most dangerous mission of his career stalking the East German spy Fiedler Oskar Werner with the intent to turn him into a British asset.