The Storms of Jeremy Thomas
Oscar winner Jeremy Thomas is one of the most celebrated and influential film producers of all time. An avid motorist, for decades he has driven from England to the Cannes Film Festival. This trip, he’s joined by film history documentarian, Mark Cousins, for an intimate glimpse into the life of the legendary icon behind some of the most controversial and acclaimed films of the past 40 years.