The Strong Ones
Lucas travels to visit his sister to a remote town in southern Chile. In front of the ocean and the fog, he meets Antonio, a boatswain in local fishing boat. When an intense romance grows between them, their strength, their independence and their adulthood become immovable in front of the tide.