The Summer With Carmen
While spending a steamy day together at a nude beach in Athens, best friends Demos and Nikitas start brainstorming ideas for a screenplay based on the colorful events of a previous summer. With a fresh, metatextual perspective on storytelling, this ‘film within a film’ shifts timelines while delivering a funny and poignant look at gay relationships, friendships, intimacy... and pet ownership.