The Suppressor
Blake Bradley an ex-veteran leads a quiet happy life with his family in Scotland. His life is shattered when his wife is killed during a home invasion, following which Blake decides to seek revenge and he soon gets entangled with the local drug kingpin and his gang. A hard-hitting tale of brutal revenge and retribution.