The Tale of Zatoichi
The epic saga of Zatoichi begins. As tensions mount between rival yakuza clans, one boss hires a formidable but ailing ronin as his clan’s muscle—while the other employs a humble, moral blind masseur named Ichi. With its lightning-fast swordplay, sleight-of-hand dice games, and codes of honor upheld and betrayed, this first chapter sets the stage for all the Zatoichi adventures to come.