The Teacher
Natalio is a passionate teacher, loved by his students for his enthusiasm and positive attitude in the classroom. When Juani, an old friend who is openly gay, comes to stay with him, rumors begin to swirl around town, resulting in parents complaining to the school. Directors Cristina Tamagnini and Julian Dabien handle a sensitive topic with a delicate touch in this heartfelt tale from Argentina.