The Thing Inside Us
Daniel and Shelly have lost everything to the LV pandemic that has currently engulfed the world. Most show no symptoms to the disease, but Daniel barely survived the infection. Shelly seems fine except for a strange case of sleepwalking. The doctors can't help her, so Daniel decides to document his wife's illness for evidence. What he finds could not only destroy his relationship, but the world itself.