The Twilight of the Golds
The pregnant Suzanne Stein (Jennifer Beals) gets her baby genetically analyzed and, to her horror, discovers there is a possibility that her child will be gay. Already struggling to accept the homosexuality of her brother ("Mummy" star Brendan Fraser), Suzanne is torn between conservative values and love.