The Uninhabitable Ones
A contemporary dance company is about to debut The Uninhabitable Ones (Inabitáveis), its newest performance that addresses black homosexuality as its theme. Running parallel to the rehearsals, the choreographer builds a friendship with Pedro, a black boy who doesn't identify as a boy".