The UnMiracle
Inspired by a series of real events, this is the story of 7 people whose lives end up intertwined after the most popular girl in school accidentally dies of a drug overdose. Exploring the values of honor, friendship, family and faith, it will remind us that often the greatest miracles in life are unseen.